هیوندای IX55 (وراکروز) - صفحه 140 - تراکتور آذریایجان




۲۶ام دی ۱۳۹۶ خودرو و ماشین

mamareza55 نوشته شده:

white lion نوشته شده:

mamareza55 نوشته شده:

H.R.M نوشته شده:سلام به دوستان عزیز
بنده هم چند روز پیش به جمع شما پیوستم…از خریدم واقعا راضی ام، IX55 بسیار پر شتاب و قوی هست و ترمز هاش هم راضی کنندست همینطور به نسبت بقیه ماشین هایی که تاحالا تجربه داشتم واقعا نرم تره (اسپورتج، سانتافه ۲۷۰۰ و ۳۵۰۰، سورنتو و موهاوی) در کل از نظر من سواری واقعا مطلوبی داره

یه سوال داشتم از دوستان اونم اینه که آیا نوشته روی پا رکابی با آرم روی صندوق یکی هست؟ یعنی نمونه های وارداتی که روی صندوق نوشته Veracruz روی پادری هم همین رو نوشته؟ یا به بیان دیگه اون دوستانی که شرکتی دارند و پشت ماشین آرم خورده IX55 روی پا رکابی هم نوشته IX55 ؟

سوال دیگه هم اینه که قطب نما روی آیینه وسط کار نمیکنه و با زدن اون ۲ تا کلید هم اتفاقی نمیوفته…؟ کلا خرابه؟ باید عوض شه یا راهی هست؟

و آخرین راهنمایی هم که میخواستم اینه که دوستانی که تحقیق کردند برای روغن، چه گرید و برندی بهترین هست برای روغن موتور؟ همینطور برای روغن گیربکس و هیدرولیک و همچنین روغن ترمز؟

پیشاپیش از راهنماییتون ممنونم

خوبه ولی به پای موهاوی نمیرسه . lol
گفتم تاپیک یه تکونی بخوره . خخخخ

عه جدی به پای موهاوی نمیرسه؟
من اصلا تجربه ix55 ندارم و میخواستم موهاوی ۸ سیلندرو بفروشم و بجاش وراکروز بخرم. موهاوی کسی تجربه استفاده بلند مدت از هر دو تاشو داشته راهنمایی کنه که کدوم بهتره؟ معایب و مزایای کدوم بیشتره و چقدر باهم متفاوتن

منم موهاوی ۸ دارم
آی ایکس فقط یک بار پشتش نشستم
به نظرم موهاوی بخصوص ۸ سیلندر یه چیز دیگس
IX55 ام خوبه ولی به نظرم با موهاوی نباید مقایسش کرد قابل قیاس با سورنتو هست
موهاوی ۸ ابرقدرت کره ای ها هست
تورو خدا به کسی بر نخوره اینا نظر من بود و مخلص همه IX55 دارها هم هستیم :o

اینکه چه ماشینی بهتره یا چی بده و چی خوبه همگی سلیقه ای هست، معیارهای مقایسه در این رنج و با این اختلاف اندک بین رقبا معیارهای خاص و مهمی نیست و گزینه ها چندان تفاوتی باهم ندارند و به زبانی ساده تر قیاس بین پاترول با کاین نیست!؟
موهاوی ماشین بسیار خوبیه خصوصا ۸ سیلندرش که قدرت بسیار خوبی داره، کسی که بیشترین اهمیت در ذهنش قدرت موتور و اسب بخار باشه خب مسلما موهاوی ۸ براش خوبه
خب خیلی ها هم براشون نرمی ماشین خیلی مهمه، دوستان میدونن اغلب ماشین های توی کلاس SUV خشک هستن و این خشکی ذات ماشین های SUV هست، پس اگه SUV وجود داشته باشه با نرمی بسیار مطلوب که روی دست اندازها و امواج جاده با سواری نرمش غافلگیرتون کنه واقعا ارزشمنده
تا رنج ۳۵۰ میلیون که تجربه سواری رو هم داشتم باید بگم فقط نرمترین سواری که کاملا بابقیه SUV ها متمایزه سواری وراکروز و RX350 هست، این مطلب مورد تصدیق خیلی از ماشین بازها هست
حالا وقتی به این فاکتور بازار فروش مناسب، کیفیت مطلوب و امکانات رفاهی خوب و از نظر بنده طراحی داخل و بیرون بهتر اضافه میشه انتخاب بنده و خیلی از افراد دیگه با این طرز تفکر میشه وراکروز یا IX55
البته ناگفته نماند که توان حرکتی وراکروز هم با توجه به ۳۸۰۰سی سی بودنش و وزن کمتر نسبت به موهاوی (در عمل) بسیار مطلوب هست، البته در مقایسه با گزینه های دیگر بازار با توجه به ممنوعیت خودرو های ۲۴۰۰ سی سی به بالا، در این بازار موجود حرف های زیادی برای گفتن داره


مطالب پیشنهادی